Info Rasa Dan Tips

Perkongsian resepi, petua, tips panduan, motivasi, kekeluargaan dan fesyen muslimah

2018/02/14

CPUV Iklan Produa Dari Nuffnang Untuk Blog Ini

Nuffnang oh Nuffnang.. masih ada lagi CPUV untuk blog ini rupanya. Ingatkan dah lupa, ingatkan dah tak ada iklan lagi. Nampaknya iklan dah tak semeriah dulu. Income pun ada sikit-sikit tetapi lebih baik daripada sesetengah iklan di blog yang langsung tidak membuahkan hasil. Jadinya.. ada program affiliate ataupun publisher yang saya dah cancel. Dah tak letak banner di blog. Ikut rezeki masing-masing la yea...

Nuffnang masih relevan dik.. kalau nak pasang banner, pasanglah. Lagipun benda ni free. Dapat RM1 hingga RM10 untuk sesuatu CPUV pun dah bersyukur.

Untuk blogger baru, anda kena tahu bahawa Nuffnang adalah medium pengiklanan yang berdasarkan CPC. Jika ramai yang klik iklan Nuffnang di blog anda, maka income anda kan meningkat. Tapi kena ingat.. jangan menipu dengan mengklik iklan anda sendiri. Itu salah dari syarat-syarat yang ditetapkan. Anda mungkin akan dikenakan tindakan...

CPUV Iklan Produa Dari Nuffnang Untuk Blog Ini


Bercakap tentang CPUV dari Nuffnang, bilakah kali terakhir anda dapat benda ni? Saya pula baru je dapat lagi CPUV, ada 4 sekaligus. Iaitu dari PERODUA. Kalau dapat CPUV dengan pengiklan macam ni, apa perlu anda buat?

Baiklah.

Contohnya anda dapat iklan kereta. Cerita tentang produk tersebut di blog. Kalau tak tahu atau tak ada info tentang produk dalam CPUV tu, anda pergi website dia orang. Dari sana anda ambil dan sesuaikan info tersebut untuk disiarkan di blog. So, dalam anda sampaikan info, cerita kebaikan produk pengiklan itu.

Maksudnya anda buat review percuma kepada CPUV yang sedang "ongoing" statusnya di Nuffnang. Jangan malas jika nak dapat income dari Nuffnang atau produk apa pun yang anda publish.

Di bawah ni adalah CPUV yang saya dapat.

CPUV Iklan Produa Dari Nuffnang Untuk Blog Ini

Sedikit info, Perodua adalah salah satu syarikat yang mengeluarkan kereta nasional kedua selepas Proton.

Perodua atau Perusahaan Otomobil Kedua Sdn Bhd, PERODUA (054795V), established in 1993, is a joint venture company between Malaysian and Japanese partners.

The shareholders of Perodua are UMW Corporation Sdn Bhd 38%, MBM Resources Berhad 20%, Daihatsu Motor Co. Ltd 20%, PNB Equity Resource Corporation Sdn Berhad 10%, Daihatsu (Malaysia) Sdn Bhd 5%, Mitsui & Co. Ltd 4.2% and Mitsui & Co. (Asia Pacific) Pte Ltd 2.8%. ~ ekstrak dari website Perodua

Itulah serba sedikit tentang latar belakang PERODUA.

Sempena dengan Chinese New Year, PERODUA telah mengadakan promosi untuk kereta-kereta Bezza, Myvi dan Alza. Anda boleh berkunjung ke showroom mereka di seluruh negara untuk mendapatkan promosi terkini tersebut secepat mungkin.

2 comments:

Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.