Info Rasa Dan Tips

Perkongsian resepi, petua, tips panduan, motivasi, kekeluargaan dan fesyen muslimah

2017/07/01

Amalkan Ayat 114 Surah Al Maidah Rezeki Lebat Tak Habis 7 Keturunan

Amalan Petua Rezeki Lebat Tak Habis 7 Keturunan. Sebagai seorang makhluk yang bernyawa, kita hidup memerlukan modal dan wang ringgit ataupun rezeki dari pelbagai sumber yang halal. Rezeki dari Allah pula ada dalam 1001 bentuk yang kita sendiri pun tak tersedar tentang kehadirannya. Udara bersih dapat hirup pun rezeki, diberi kebolehan menulis pun rezeki dari sumber tersebut. Jadi, apa lagi yang dipertikaikan?? Rezeki ada di mana-mana dan datangnya dalam pelbagai bentuk...

Ada satu cara lagi untuk mendapatkan rezeki yang halal dan tak putus-putus. Caranya? Amalkan zikir dan doa dari ayat-ayat al Quran. Hayati maknanya. Jadikan al Quran sebagai panduan hidup. Salah satu ayat al Quran yang boleh diamalkan untuk rezeki lebat dan tak habis 7 keturunan adalah ayat 114 dari Surah al Maidah.

Amalan Petua Rezeki Lebat Tak Habis 7 Keturunan.

Amalkan Ayat 114 Surah Al Maidah Rezeki Lebat Tak Habis 7 Keturunan


Amalan Petua Rezeki Lebat Tak Habis 7 Keturunan.


Maksud ayat 114 surah al Ma'idah,

Isa ibni Maryam (pun berdoalah ke hadrat Allah dengan) berkata Ya Allah, Tuhan kami, Turunkanlah kiranya kepada kami satu hidangan dari langit, untuk menjadi hari raya bagi kami, iaitu bagi kami yang ada hari ini dan bagi orang-orang kami yang datang kemudian, dan sebagai satu tanda (mukjizat) daripadamu (yang menunjukkan kebesaran dan kekuasaanMu) dan kurniakanlah rezeki kepada kami, kerana Engkau jualah sebaik-baik pemberi rezeki.

Petua LEBATKAN REZEKI ini saya kongsikan daripada Mingguan Wanita. Diharap perkongsian ini dapat membantu kita semua berusaha meningkatkan rezeki keluarga dengan amalan doa dan zikir dari ayat al Quran.

Nak rezeki lebat tak habis 7 keturunan, bacalah surah Al Maidah ayat 114. Ayatnya seperti di atas...

Setiap hari baca 3 kali.

Insya Allah... rezeki yang diperolehi lebih berkat dan sentiasa mengalir masuk. Dengan izin Allah jua...

Amalan rezeki tak habis 7 keturunan 😌

No comments:

Post a Comment

Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.