Info Rasa Dan Tips

Perkongsian resepi, petua, tips panduan, motivasi, kekeluargaan dan fesyen muslimah

16 June, 2017

Jana Income Sampingan Dengan Mobicow Iklan Mobile

Salam ramadhan wahai pembaca blog yang budiman. Semoga puasa kita adalah puasa yang diberkati dengan bertambah kekuatan semangat untuk melakukan kebaikan selepasnya. Tak kisahlah apa bentuknya.. mungkin kuatkan berdoa, bersedekah lebih banyak, membantu orang dalam kesulitan dan sebagainya. So, sebagai perkongsian kegembiraan, saya nak ajak rakan-rakan untuk Jana Income Sampingan Dengan Mobicow Iklan Mobile. Mobicow? Apa itu mobicow? Baru dengar ke? Nah baca review saya tentang mobicow sedikit masa dulu.

Iklan mobicow hanya muncul jika anda melayari blog menggunakan smartphone ataupun mobile. Jika pada desktop, tak keluar iklan mobicow ni. Jangan panik ingat iklan error ya.. memang iklan mobicow khas untuk pengguna mobile sahaja.

Jana Income Sampingan Dengan Mobicow Iklan Mobile


Jana Income Sampingan Dengan Mobicow Iklan Mobile

Untuk info, income mobicow yang saya dapat di atas adalah dalam tempoh 10 hari. Income dalam matawang USD. Jikalau anda ada pengunjung dan trafik yang lebat di blog, anda boleh cuba pasang iklan mobicow ni.

Iklan ini bukanlah spam. Ia umpama satu alternatif income part time selain daripada Adsense.

Tentang payment? Tak pernah fail, setiap 16 haribulan, dia orang akan transfer payment ke akaun paypal kita. Minima payout adalah USD5.00. Kalau guna wire transfer, minima payout adalah USD1000.

Memang ada sesetengah blogger tak nak pasang iklan pop up mobile ni. Dia orang kata akan ganggu jualan produk affiliate mereka. Ada pula yang kata iklan mobicow menyebabkan trafik blog mereka merosot. Terpulang pada masing-masing punya pandangan. Bagi saya sendiri, iklan mobicow tak menganggu trafik atau pageview blog.

Bagi anda yang nak pasang iklan mobicow di blog masing-masing.. anda hanya perlu daftar di Mobicow dan ikuti arahan yang diberikan. Nak pasang kod iklan mereka pun amat mudah.

Semoga anda juga boleh dapat jana income dari blog macam saya melalui mobicow. Usaha selagi mampu.

5 comments:

  1. Assalamualaikum !! apakah tidak salah pasang iklan mobicow bersama adsense ?? mohon dibalas... soalnya saya sangat tertarik :) terima kasih....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat ni tak ada masalah.. cuba je, kalau adsense bagi warning saya akan buang. Mudah aje..

      Delete
    2. Setakat ni tak ada masalah.. cuba je, kalau adsense bagi warning saya akan buang. Mudah aje..

      Delete
    3. Iya,,, terima kasih ibu Aynora....semoga rezkinya lancar..!!salam dari blogger indonesia.

      Delete

Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.