Kompilasi Buku Nikmatnya Ibadah Bookcafe Diskaun Sehingga 33%

Aynorablogs.com - Kompilasi Buku Nikmatnya Ibadah Bookcafe Diskaun Sehingga 33% untuk buku terpilih. Itulah hakikatnya. Buku-buku di Bookcafe selalu dijual pada harga yang jauh kebih murah dengan potongan diskaun yang menarik. Kompilasi buku-buku agama NIKMATNYA IBADAH ini khas untuk anda yang ingin menambah pengetahuan tentang hukum hakam agama, cara beribadah yang sempurna, di samping menambah pahala melakukan amalan sunnah tambahan untuk memperbaiki diri di sisi Tuhan.



Kompilasi Buku Nikmatnya Ibadah Bookcafe Diskaun Sehingga 33%


Baiklah.

Antara buku-buku di dalam kompilasi Nikmatnya Ibadah adalah:

3 Lelaki Misteri Dalam Al Quran, #Cantik Wanita Seindah Mutiara, Dosa-dosa Besar, Menjana Kekayaan Dengan Solat Dhuha dan banyak lagi.


Kompilasi Buku Nikmatnya Ibadah Bookcafe Diskaun Sehingg 33%  Kompilasi Buku Nikmatnya Ibadah Bookcafe Diskaun Sehingg 33%

  

Jika anda mahu lebih banyak lagi pilihan buku-buku yang terdapat dalam kompilasi Nikmatnya Ibadah, anda bolek terus mengklik banner yang terdapat dalam blog ini. Terima kasih ya.. ;)


Belasungkawa Dato' Dr. Haron Din 1940 - 2016 : 
Bila Ulama Mula Dihilangkan Musibah Buat Umat
Harga: RM16.53

Petikan Daripada Bookcafe:

Pemergian Ulama bencana bagi alam semesta. Cahaya akan menghilangkan kegelapan, dan ketika cahaya telah padam maka keadaannya akan kembali gelap. Ulama ibarat cahaya yang menerangi gelapnya kebodohan, dan ketika ulama dimatikan oleh Allah satu persatu, itu menunjukkan bahawa terangnya cahaya akan meredup.

Menangislah, kerana meninggalnya seorang ulama adalah sebuah perkara yang besar di sisi Allah. Sebuah perkara yang akan mendatangkan kemungkinan bagi kita yang ditinggalkan jika kita ternyata bukan oang orang yang sentiasa mendengar petua mereka. Hal inilah yang disabdakan oleh Rasullullah saw.:

"Ambillah (pelajarilah) ilmu sebelum ilmu pergi" Sahabat bertanya, 'Wahai Nabiyullah, bagaimana mungkin ilmu bisa pergi (hilang)?' Rasulullah saw menjawab, 'Perginya ilmu adalah dengan perginya (wafatnya) orang orang yang membawa ilmu (ulama)." - (HR: AD-Darimi, ATH-Thabarani No. 7831 Dari Abu Umamah)

"Jika satu ulama meninggal, maka ada sebuah lubang dalam Islam yang tak dapat ditampal kecuali oleh generasi penerusnya."

"Hampir setiap orang memiliki rasa takut, takut miskin, takukt sakit, takut tidak disukai oleh orang lain, takut terhina dan lain lain. Para aulia hanya memiliki satu rasa takut, takut jika Allah mengalikan pandangannya daripada mereka." - (Kalam Habib Abdullah Bin Muhammad Bin Alwi Bin Shabab) 

Selamat membaca. Dan, jangan lupa untuk membaca buku-buku agama untuk menambah ilmu akhirat di samping ilmu dunia.

No comments

Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.