Info Rasa Dan Tips

Perkongsian resepi, petua, tips panduan, motivasi, kekeluargaan dan fesyen muslimah

Responsive Ads Here

21 February, 2017

Akhirnya Cek Nuffnang Yang Ditunggu Dah Tiba

Akhirnya Cek Nuffnang Yang Ditunggu Dah Tiba. Sebelum ini saya ada menulis tentang cashout Nuffnang yang agak lama tak kunjung tiba. Hampir 2 bulan juga menanti.

Penantian itu akhirnya bernoktah.

Oh ya, macam biasa jika anda masih nak dapat income mudah dari Nuffnang.. teruskan pasang banner iklan dia orang. Sebulan sekali update survey Nuffnang supaya dia orang tahu yang anda adalah seorang blogger yang aktif. Perletakan iklan juga hendaklah dijaga.

Akhirnya Cek Nuffnang Yang Ditunggu Dah Tiba

Akhirnya Cek Nuffnang Yang Ditunggu Dah Tiba


Dua keping cek Nuffnang akhirnya tiba ditangan jua. Kedua-duanya saya cashout pada awal dan akhir Disember 2016. Jumlahnya RM493.51.

Walaupun jumlahnya tidak sebanyak blogger kesayangan Nuffnang yang lain (??), tetapi saya masih berpuashati dengan medium iklan dari mereka kerana ianya ternyata percuma. Haha.. yang percuma tetapi datangkan hasil, harus kita gunakan sepenuhnya kesempatan tersebut.

Eh!! Sekejap ya.. percuma ke? Sebenarnya kita masih kena tanggung kos internet, masa, buat promosi dan lain lain hal yang berkaitan. Bermakna, apa yang kita usahakan akan dibayar setimpal dengan kerja kita itu. So, kena usaha lebih untuk income yang jauh lebih tinggi.. ya!

Jika artikel di atas bermanfaat, silakan dikongsi dengan rakan-rakan anda yang lain. Mungkin ada rakan yang amat memerlukan income sampingan untuk ringankan beban keluarga.

Orait!

No comments:

Post a Comment

Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.