Income Berbaloi Pasang Mobicow Mobile Ads Dalam Blog

Income Berbaloi Pasang Mobicow Mobile Ads Dalam Blog. Semalam dapat balasan email dari Mr Account Manager Mobicow tentang permohonan cashout saya yang dah sebulan tertangguh. Rupa-rupanya dia orang tersilap, berlaku kesilapan teknikal. Its okay, akhirnya dapat. Dalam email tu, kata dalam masa terdekat bayaran akan dilakukan.

Lepas tu tengok pagi tadi (17/12/2016), mobicow income dah transfer ke dalam akaun Paypal. Boleh tengok pada print screen di bawah ni;


Income di atas adalah untuk tempoh daripada bulan Mei 2016 hingga November 2016. Bersyukur dengan apa yang diperolehi di atas. Tapi dengan syarat, trafik mesti kena tinggi.

Income Berbaloi Pasang Mobicow Mobile Ads Dalam Blog



Carta di atas adalah sumber dari Mobicow untuk tempoh daripada 1/12/2016 hingga 16/12/2016. Bayaran dalam matawang USD ya dear..., lebih kurang sama banyak yang saya dapat dari Adsense. Macam Adsense, saya pernah dapat sehingga USD10++ sehari. So, jika anda nak dapat income macam saya, daftarlah dengan Mobicow. Cara daftar mudah saja. Tak perlu filter, atau langkah demi langkah yang panjang seperti Adsense.

Nak daftar Mobicow macam saya? Apa lagi? Tekan aje banner kat bawah ini, siap dah anda berdaftar dengan Mobicow.


Mobicow Mobile Ads mudah dipasang di blog, hanya dengan beberapa langkah mudah. Kod yang dipasang pun satu aje, cubalah...

Alhamdulillah.., ada rezeki lebih untuk belanja anak-anak naik sekolah. Hmm... rezeki tak pernah salah tempat dear readers, kita kena berusaha... setuju tak?

3 comments:

  1. mba,,, penghasilan diatas apakah dari blog ini ?? atau blog yang lain ?

    ReplyDelete
  2. kalau jenis iklan mobicow seperti apa mba ??

    ReplyDelete

Boleh komen jika mahu, boleh LIKE jika suka. TERIMAKASIH.